Liittyminen

Liity Perinnesaunottajat ry:n jäseneksi!

Tule kehittämään Perinnesaunottajien yhteisöä, toimintaa ja suomalaista perinnesaunakulttuuria. Pääset mukaan innostuneeseen porukkaan suunnittelemaan ja toteuttamaan saunaan liittyviä tapahtumia, osallistumaan koulutuksiin sekä jakamaan ja vastaanottamaan ikiaikaista saunaviisautta. Jäsenenä pääset myös mukaan Perinnesaunottajien somemarkkinointiin ja nettisivuille.

Perinnesaunottajat ry on Suomessa toimivien sauna-alan ammattilaisten oma yhdistys, joka tekee yhteistyötä muun muassa Suomen Saunaseuran ja Jämsän Saunakylän kanssa.

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä sellainen henkilö, joka on käynyt Perinnesaunottaja -koulutuksen (kysy lisää Maaria Alén) tai jolla on muutoin hankittuna Perinnesaunottajilta edellytettävä aineettoman saunakulttuurin tietämys ja hoitosaunaosaaminen. Varsinaiseksi jäseneksi hyväksyminen edellyttää hoitavan vihdonnan näyttöä ja yhden Perinnesaunotusohjelman jakamista yhdistykselle.

Varsinaisen jäsenen vuosimaksu on 30 €, jolla saa täydet oikeudet kokouksissa, näkyvyyttä yhdistyksen viestintäkanavien kautta, yhteisön tuen sekä paljon muuta! Vuosimaksun lisäksi ensimmäisenä vuotena peritään kertaluontoinen yhdistyksen liittymismaksu, joka on 15 €.

Varsinaiseksi jäseneksi hyväksytään 1 vuoden koejäsenyyden tai opiskelijajäsenyyden jälkeen. Koejäsenen tai opiskelijajäsenen vuosimaksu on 20 €. Koejäsen pääsee verkostoitumaan Perinnesaunottajien kanssa, tutustumaan yhdistyksen toimintaan ja osallistumaan virallisiin kokouksiin. Koejäsen voi tehdä tehdä ehdotuksia ja osallistua keskusteluun ilman äänioikeutta.

Voit jättää jäsenhakemuksesi lähettämällä vapaamuotoisen hakemuksen, jossa kuvaat omaa osaamistasi ja mainitset suosittelijasi. Hallitus käsittelee hakemukset kokouksissaan.

Hakemus lähetetään osoitteeseen info@perinnesaunottajat.fi

Kannatusjäsen

Perinnesaunottajat ry:n kannatusjäsenenä voi olla yksityinen henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, joka halua tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa.

Kannatusjäsenet ovat saunatoimintaan jollain tavoin liittyviä yrityksiä, yhteisöjä ja yksityishenkilöitä, joilla on kokouksissa kuuntelu- ja läsnäolo- sekä puheoikeus, mutta ei äänioikeutta.

Kannatusjäsenen vuosimaksu:

Yksityinen henkilö, toiminimi tai muu saunanrakastaja 60€/vuosi

Yhteisö, saunaseura tai isompi yritys 100€/vuosi

Yhdistyksen liittymismaksua ei peritä kannatusjäseniltä.

Maksut voi osoittaa tilillemme: FI 93 5612 1120 7293 60

Käytetävä viite: 20239 (ei viestiä, kiitos!)

Tavataan saunassa!

Mikäli yhteystietosi muuttuvat, pyydämme ilmoittamaan ajantasaiset yhteystiedot osoitteeseen info@perinnesaunottajat.fi, jotta saisit kaikki postisi oikealla ajalla oikeaan osoitteeseen.